Få konkret hjælp til de markedsføringsopgaver, som I ikke selv kan klare

For mange små og mellemstore virksomheder kan der være langt vej til at fastansætte en medarbejder til at varetage markedsføring og kommunikation. 


Måske genkender I jer selv i dette? I er i tvivl om I har økonomien til det, jeres behov er svingende og I ved ikke rigtigt hvilke områder, der er de vigtigste. 


Det er præcis her jeg kan bruges. 


Ved at hyre mig til at varetage jeres markedsføring (eller dele af den) får I en kompetent generalist ind i teamet på deltid, som kan sætte retningen og eksekvere jeres markedsføringsopgaver. 


Og så betaler I kun for den tid, som jeg bruger. 

Ekstern marketingansvarlig

Slip for at bekymre jer om markedsføringen ved at hyre mig som ekstern markedsføringskonsulent til at varetage alle eller dele af jeres opgaver. 


Sammen laver vi en løsning, så I kun skal booke mig ind i præcis det antal timer, der giver mening for jer. 

Kundetyperådgivning

Slip for at bekymre jer for om I faktisk markedsfører jer til de rigtige. Som certificeret kundetypeuddannet kan jeg hjælpe jer med at identificere jeres ideelle kundetype.


Med udgangspunkt i kunders aktuelle købshumør får I et konkret værktøj og sparring til at ramme jeres kunder. 

Tekstforfatning

Det kan være svært og tidskrævende at holde styr på livsstilsbranchens mange termer og vendinger - og lige netop derfor kan det være en god ide at hyre specialisteret tekstforfatter. 


Skal den tekstforfatter være mig?

Jeg prioriterer at hjælpe faste samarbejdspartnere med deres markedsføring og kommunikation, og derfor har jeg typisk en ventetid på 3-6 uger på enkeltstående opgaver.

Ønsker I at booke mig på timebasis uden en fast aftale er min timepris 1.200 DKK

Bemærk at alle mine priser er eksklusiv moms og angivet i danske kroner

Kontakt mig for en uforpligtende samtale

Mangler I en person til at varetage jeres markedsføring?

Så vil jeg meget gerne tage en uforpligtende snak om jeres ønsker og behov, samt hvilke potentielle måder vi kan samarbejde på. 

Vær forberedt på at jeg spørger til jeres virksomhed, målgruppe, opgaver og målsætninger samt jeres tids- og budgetramme.